مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 09:202021-03-02سياسي

فارس من| آسفالت معابر شهرک المهدی فیض آباد منتظر تایید کمیسیون ماده 5


رییس شورای اسلامی شهر فیض آباد گفت: با توجه به وجود مغایرت هایی در ساخت وسازهای موجود در شهرک المهدی شهر فیض آباد با طرح تفضیلی شهر، شهرداری اخیرا تقاضای بازنگری طرح را داده که به تصویب شورا رسیده و پس از تایید در کمیسیون ماده 5، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مه ولات، گلایه اهالی شهر فیض آباد از نبود آسفالت و پلاک های مسکونی از جمله سوژه هایی بود که در سامانه فارس من منتشر شده و مخاطبان خواهان پیگیری این موضوع شدند.

غلامرضا عزار در گفت وگو با خبرنگار فارس در مه ولات اظهار کرد: با توجه به وجود مغایرت هایی که در ساخت وسازهای موجود در شهرک المهدی شهر فیض آباد با طرح تفضیلی شهر وجود داشت، شهرداری اخیر تقاضای بازنگری طرح به وسیله مشاور را داده است.

رییس شورای اسلامی شهر فیض آباد تصریح کرد: این طرح به تصویب شورا رسیده و به زودی پس از انجام مراحل قانونی، بازنگری طرح آغاز می شود تا پس از تایید در کمیته فنی و کمیسیون ماده 5، درخواست شهروندان برای آسفالت معابر هم اجرایی شود.

وی درخصوص مشکل نبود پلاک منازل و تابلوی کوچه ها و معابر در سطح شهر فیض آباد که در بخشی از این سوژه فارس من منتشر شد، متذکر شد: جهت تهیه و نصب پلاک منازل و تابلوی کوچه ها، پیمانکاران مربوطه پس از برگزاری مناقصه انتخاب شده اند و کار تولید پلاک ها آغاز شده و به زودی کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| آسفالت معابر شهرک المهدی فیض آباد منتظر تایید کمیسیون ماده 5

فارس من| آسفالت معابر شهرک المهدی فیض آباد منتظر تایید کمیسیون ماده 5